Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firiem - nový faktor firemnej konkurencieschopnosti?
Názov Spoločenská zodpovednosť firiem - nový faktor firemnej konkurencieschopnosti? Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 107-111. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * podnikanie * etika * ochrana prostredia životného * zisk * konkurencieschopnosť Anotácia Koncept CSR (Corporate social responsibility) - spoločenskej zodpovednosti firiem. Kritici konceptu CSR. Podnikanie založené na etických princípoch. Podpora inovácií v podniku. Budovanie dôvery a značky. Možnosť prilákať a udržať si kvalitných zamestnancov. CSR zvyšuje príťažlivosť pre investorov. Spolupráca troch sektorov spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1