Počet záznamov: 1  

Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu

  1. Názov Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu
    Autorské údajeMichal Kraus
    Autor Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 130-134. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * etika * kódexy etické * práca s verejnosťou * Slovensko
    AnotáciaKódexy marketingovej komunikácie a ich princípy. Európska asociácia komunikačných agentúr. Samoregulačný orgán v oblasti marketingovej komunikácie v SR - Rada pre reklamu. Arbitrážna komisia zriadená za účelom posudzovania súladu reklám s etickým kódexom. Etika v PR - práci s verejnosťou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01168-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.