Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov
Názov Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov Autorské údaje Ivana Luliaková Autor Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * manažment * efektívnosť * reklama * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * podnik malý * podnik stredný Anotácia Rozdiely v marketingových aktivitách úspešných a neúspešných malých a stredných podnikov (MSP). Najčastejšie marketingové chyby MSP - predávanie vlastností produktov a nie úžitku z nich, nedostatočné testovanie účinku marketingových aktivít, absencia CRM, nedostatočné hodnotenie efektívnosti reklamy a iné. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1