Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov

  1. Názov Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov
    Autorské údajeIvana Luliaková
    Autor Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * manažment * efektívnosť * reklama * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaRozdiely v marketingových aktivitách úspešných a neúspešných malých a stredných podnikov (MSP). Najčastejšie marketingové chyby MSP - predávanie vlastností produktov a nie úžitku z nich, nedostatočné testovanie účinku marketingových aktivít, absencia CRM, nedostatočné hodnotenie efektívnosti reklamy a iné.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01168-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.