Počet záznamov: 1  

Reklama ako nástroj odbytovej politiky

  1. Názov Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Machová, škol. Alena Tršťanská
    Autor Machová Lucia
    Ďalší autori Tršťanská Alena (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra837279

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.