Počet záznamov: 1  

Inovácie a využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranom podniku cestovného ruchu

  1. Názov Inovácie a využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranom podniku cestovného ruchu
    Autorské údajeMartina Jelšíková, Zuzana Žembová
    Autor Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Žembová Zuzana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 112-117. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * inovácia * hotely * Slovensko
    AnotáciaTeoretické vymedzenie cestovného ruchu. Členenie cestovného ruchu. Charakteristika marketingu a marketingovej komunikácie. Pojem inovácie. Päť druhov inovácií. Marketingová komunikácia a inovačné trendy vo vybranom podniku cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01168-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.