Počet záznamov: 1
Inovácie a využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranom podniku cestovného ruchu
Názov Inovácie a využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranom podniku cestovného ruchu Autorské údaje Martina Jelšíková, Zuzana Žembová Autor Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Žembová Zuzana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 112-117. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * inovácia * hotely * Slovensko Anotácia Teoretické vymedzenie cestovného ruchu. Členenie cestovného ruchu. Charakteristika marketingu a marketingovej komunikácie. Pojem inovácie. Päť druhov inovácií. Marketingová komunikácia a inovačné trendy vo vybranom podniku cestovného ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1