Počet záznamov: 1
Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností
Názov Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností Autorské údaje Veronika Konštiaková Autor Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Poznámky [VEGA 1/4508/07] Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva Heslá kríza finančná * maloobchod * supermarkety * hypermarkety * spotrebitelia * tovar * ceny * výdavky * tržby * marketing Anotácia Faktory finančnej krízy. Dopady súčasnej finančnej krízy na retailové spoločnosti. Znižovanie výdavkov spotrebiteľov - zníženie tržieb retailových spoločností. Kríza v automobilovom priemysle. V popredí private labels produkty za nižšie ceny. Trend zmenšovania prevádzok. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01083-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1