Počet záznamov: 1  

Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností

  1. Názov Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností
    Autorské údajeVeronika Konštiaková
    Autor Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Poznámky[VEGA 1/4508/07]
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva
    Heslá kríza finančná * maloobchod * supermarkety * hypermarkety * spotrebitelia * tovar * ceny * výdavky * tržby * marketing
    AnotáciaFaktory finančnej krízy. Dopady súčasnej finančnej krízy na retailové spoločnosti. Znižovanie výdavkov spotrebiteľov - zníženie tržieb retailových spoločností. Kríza v automobilovom priemysle. V popredí private labels produkty za nižšie ceny. Trend zmenšovania prevádzok.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.