Počet záznamov: 1
Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku
Názov Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 211-214. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * produkty * zákazníci * film * televízia * mestá Anotácia Charakteristika product placementu. Výskyt product placementu vo filmoch, televíznych seriáloch, počítačových hrách ako aj v knihách a hudobnom priemysle. Nedostatky product placementu. Charakteristika a využívanie guerilla marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01083-028, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1