Počet záznamov: 1  

Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku

  1. Názov Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 211-214. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * produkty * zákazníci * film * televízia * mestá
    AnotáciaCharakteristika product placementu. Výskyt product placementu vo filmoch, televíznych seriáloch, počítačových hrách ako aj v knihách a hudobnom priemysle. Nedostatky product placementu. Charakteristika a využívanie guerilla marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-028, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.