Počet záznamov: 1  

Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer

  1. Názov Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer
    Preklad názvuZelený marketing v kontexte vytvárania pridanej hodnoty pre zákazníka
    Autorské údajeRecenzovali: Felicjan Bylok ... [ et al. ]
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentMarketing społeczny oraz perspektywy jego rozwoju na świecie. S. 50-52. - Częstochowa : Wydawnictwo wydziału zarządzania politechniki Częstochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-64-0. ISSN 1428-1600
    Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0493/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá marketing * marketing environmentálny * ekológia * environmentalistika * produkty environmentálne
    AnotáciaMarketing v súčasnosti. Green marketing - definície z rôznych uhlov pohľadu. Oblasť výskumu green marketingu v medzinárodnom meradle. Pozícia green marketingu na Slovensku, problémy.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01177-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.