Počet záznamov: 1
Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer
Názov Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer Preklad názvu Zelený marketing v kontexte vytvárania pridanej hodnoty pre zákazníka Autorské údaje Recenzovali: Felicjan Bylok ... [ et al. ] Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Marketing społeczny oraz perspektywy jego rozwoju na świecie. S. 50-52. - Częstochowa : Wydawnictwo wydziału zarządzania politechniki Częstochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-64-0. ISSN 1428-1600 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0493/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá marketing * marketing environmentálny * ekológia * environmentalistika * produkty environmentálne Anotácia Marketing v súčasnosti. Green marketing - definície z rôznych uhlov pohľadu. Oblasť výskumu green marketingu v medzinárodnom meradle. Pozícia green marketingu na Slovensku, problémy. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01177-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1