Počet záznamov: 1  

Modely marketingového rozhodovania

  1. Názov Modely marketingového rozhodovania
    Autorské údajeIvana Luliaková
    Autor Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 220-225. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    PoznámkyVEGA 1/0228/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozhodovanie * modely * matice * podnikanie * značky výrobkov * produkty * predaj
    AnotáciaVývoj modelov marketingového rozhodovania. Charakteristika modelov marketingového rozhodovania. Modely určené na podporu strategického rozhodovania, vývoj nového produktu, cenové stratégie, alebo na poziciovanie značky. Príklady modelov marketingového rozhodovania. Matica podnikateľských stratégií. Matica sklonu k nakupovaniu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-030, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.