Počet záznamov: 1  

Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi
    Autorské údajeZora Vajsochrová
    Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 405-409. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * náklady * investície * návratnosť investícií * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaRentabilita marketingu. Dôležitý aspekt - návratnosť vložených prostriedkov. Dôležitý determinant úspechu firmy - lojálny zákaznícky kmeň a lojálni zamestnanci firmy. Lojalita - výzva a cesta budúcnosti. Sedem zásad, ktoré musia byť uplatnené pri formovaní lojálneho zákazníckeho kmeňa. Systém total loyalty management.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01083-036, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.