Počet záznamov: 1
Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement
Názov Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement Autorské údaje Juraj Mišún Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 75-77. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * propagácia * techniky reklamné * médiá Anotácia Definícia pojmu Product Placement. (Smernica Európskeho parlamentu a rady 2007/65/ES). Podlinkové aktivity marketingovej komunikácie. Prvá agentúra špecializovaná na Product Placement, zakladateľ Walter E. Kline. Umiestňovanie výrobkov do deja filmov a stupeň programovej integrácie. Ďaľšie možnosti využívania propagácie značiek prostredníctvom Product Placement. Výhody a nástroje Product Placement. Situácia na Slovensku a doplnenie zákona č. 308/2000 Z.z. o vysielaní a retransmisii. URL http://www.ezisk.sk/825/SKRYTA-NO-VELMI-EFEKTIVNA-PROPAGACIA-PRODUCT-PLACEMENT_14830.aspx Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01204-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 7-12
článok
Počet záznamov: 1