Počet záznamov: 1  

Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement

  1. Názov Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement
    Autorské údajeJuraj Mišún
    Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 75-77. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * propagácia * techniky reklamné * médiá
    AnotáciaDefinícia pojmu Product Placement. (Smernica Európskeho parlamentu a rady 2007/65/ES). Podlinkové aktivity marketingovej komunikácie. Prvá agentúra špecializovaná na Product Placement, zakladateľ Walter E. Kline. Umiestňovanie výrobkov do deja filmov a stupeň programovej integrácie. Ďaľšie možnosti využívania propagácie značiek prostredníctvom Product Placement. Výhody a nástroje Product Placement. Situácia na Slovensku a doplnenie zákona č. 308/2000 Z.z. o vysielaní a retransmisii.
    URLhttp://www.ezisk.sk/825/SKRYTA-NO-VELMI-EFEKTIVNA-PROPAGACIA-PRODUCT-PLACEMENT_14830.aspx
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01204-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.