Počet záznamov: 1
Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie
Názov Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie Autorské údaje Katarína Vlčková Autor Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 385-389. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kanály distribučné * segmentácia trhu * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * internacionalizácia * globalizácia Anotácia Segmentácia trhu podľa nákupného správania spotrebiteľa. Segmentácia trhu podľa sprievodných služieb spojených s produktom a distribúciou. Segmentácia podľa času. Segmentácia v podmienkach internacionalizácie a globalizácie - tvorba globálnych segmentov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1