Počet záznamov: 1  

Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu

  1. Názov Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 396-401. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * podnikanie * trh * konkurencia * kvalita * sily pracovné * prieskum informačný * Slovensko * Európska únia
    AnotáciaNa jeseň r. 2008 sa uskutočnil prieskum medzi slovenskými podnikmi. Jedným z cieľov prieskumu bolo zistiť, ktoré zmeny pocítili podniky po vstupe Slovenska do Európskej únie a čo považujú za silné a slabé stránky svojho podniku pri podnikaní na trhoch EÚ. Závery z prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-031, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.