Počet záznamov: 1
Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní
Názov Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 70-71. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * analýzy * ciele podnikové * plán marketingový * plánovanie cieľové * konkurencia * zisk Anotácia Koncept marketingovej práce a plán marketingovej komunikácie. Ciele spoločnosti a spôsob ich dosahovania. Analýza SWOT (strenghts and weaknesses, opportunities and threats), vychádza zo silných a slabých stránok spoločnosti či produktu. Spracovanie prehľadu o konkurencii. Časový harmonogram a vzájomná nadväznosť prebiehajúcich aktivít. URL http://www.ezisk.sk/825/EFEKTIVNY-MARKETING-STOJI-NA-DOBROM-PLANOVANI_14833.aspx Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 7-12
článok
Počet záznamov: 1