Počet záznamov: 1  

Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní

  1. Názov Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 70-71. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * analýzy * ciele podnikové * plán marketingový * plánovanie cieľové * konkurencia * zisk
    AnotáciaKoncept marketingovej práce a plán marketingovej komunikácie. Ciele spoločnosti a spôsob ich dosahovania. Analýza SWOT (strenghts and weaknesses, opportunities and threats), vychádza zo silných a slabých stránok spoločnosti či produktu. Spracovanie prehľadu o konkurencii. Časový harmonogram a vzájomná nadväznosť prebiehajúcich aktivít.
    URLhttp://www.ezisk.sk/825/EFEKTIVNY-MARKETING-STOJI-NA-DOBROM-PLANOVANI_14833.aspx
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.