Počet záznamov: 1  

Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy

  1. Názov Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy
    Autorské údajeMarek Baluška
    Autor Baluška Marek
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 22-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá výstavy * organizácia * imidž * identita podniková * kríza hospodárska
    AnotáciaVýznam dlhodobo pozitívneho imidžu firiem v čase hospodárskej krízy. Súčasťou jeho tvorby je i firemná identita - corporate identity ako jeden z interných faktorov úspešného marketingu organizátora veľtrhov. Overenie hypotéz a prezentácia základných prvkov novej firemnej identity Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra a návrh nových úloh, ktoré bude treba realizovať v budúcnosti
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.