Počet záznamov: 1
Riadenie účastníkov distribučného kanála
Názov Riadenie účastníkov distribučného kanála Autorské údaje Monika Kremeňová, Miloš Gabriš Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 99-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá distribúcia * manažment * kanály distribučné * riadenie * zákazníci Anotácia Pre každú firmu je dôležité udržať a pestovať si zákazníkov. Efektívny distribučný systém prispieva k úspešnosti výrobku na trhu, k zvýšeniu objemu predaja. Riadenie distribučného kanála predstavuje identifikovanie kľúčových zákazníkov, komunikácia s nimi a vybudovanie hodnoty pre zákazníka po prvom kontakte. Päť mechanizmov riadenia distribučného kanála. Spolupráca v distribučných kanáloch a tvorba nových distribučných systémov je najvýznamnejším trendom v distribučnom manažmente. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-044, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1