Počet záznamov: 1  

Meranie a riadenie výkonnosti firiem v modernom manažmente

  1. Názov Meranie a riadenie výkonnosti firiem v modernom manažmente
    Autorské údajeEva Hanuláková, Róbert Kňažek
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kňažek Róbert
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 120-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá firmy * výkony podnikové * výkonnosť * meranie * manažment
    AnotáciaModerné firmy potrebujú poznať postupy a metódy na meranie ich výkonnosti. Tradičný prístup k meraniu - finančný model. Základné prístupy k riadeniu výkonnosti. Moderné prístupy k hodnoteniu výkonnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-052, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.