Počet záznamov: 1
Marketingové prístupy priemyselných podnikov k ponuke vo vzťahoch zákazník-dodávateľ
Názov Marketingové prístupy priemyselných podnikov k ponuke vo vzťahoch zákazník-dodávateľ Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 187-191. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Poznámky VEGA 1/0228/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik priemyselný * Slovensko * dodávatelia * zákazníci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ponuka * hodnota Anotácia Marketingové prístupy k ponuke z hľadiska priemyselných podnikov, ktoré pôsobia na území SR. Teoretické aspekty súladu ponuky a trhu. Vzťah zákazník-dodávateľ, t.j. ako podnik dodávateľa môže svojou ponukou docieliť zákazníka na základe jeho potrieb, získať ho a byť mu oporou v jeho aktivitách. Výsledky prieskumu z hľadiska vzťahu zákazník-dodávateľ. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1