Počet záznamov: 1  

Marketingový plán podniku : postup tvorby marketingového plánu

  1. Názov Marketingový plán podniku : postup tvorby marketingového plánu : bakalárska práca
    Autorské údajeLukáš Čema, škol. Peter Šinský
    Autor Čema Lukáš
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 41 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra838212

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce682.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.