Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje v podnikoch služieb
Názov Marketingové nástroje v podnikoch služieb Preklad názvu Marketing tools in enterprises of services Autorské údaje Denisa Gajdová, Martina Špilová Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Špilová Martina Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnik služieb * reklama * podpora predaja * podnikanie * komunikácia marketingová Anotácia Podnikanie v oblasti služieb patrí medzi špecifické formy podnikania, v súčasnosti získavajúce čoraz väčší vplyv na tvorbe HDP každej krajiny. Pri prvotnom odhade sa môže zdať, že podnikanie v oblasti služieb je jednoduché, pretože nevyžaduje, na rozdiel od výroby, značné investície do predtransformačných fáz, teda absentujú náklady na nákup surovín či polovýrobkov (t.j. materiálových vstupov). Nehmotný charakter služieb však so sebou prináša nevýhodu v podobe potreby zhmotnenia tohto produktu v boji s konkurenciou. Účinný spôsob prezentovania produktov podnikov služieb, teda výber vhodnej marketingovej komunikácie je preto jedným z kľúčových rozhodnutí, ktorým sa treba zaoberať predovšetkým v čase zostrenej konkurencie a tlakoch, ktoré so sebou prináša globálna finančná kríza. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01369-024, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1