Počet záznamov: 1
Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách
Názov Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách Autorské údaje Marta Matulčíková Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 9 (2009), s. 7-13. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá výskum marketingový * vzdelávanie * školy * študenti * programy študijné * učitelia * analýzy Anotácia Marketingový výskum a tvorba vzdelávacieho programu ako produktu vzdelávacej inštitúcie. Vzdelávanie musí spĺňať parametre, aby pritiahlo zákazníkov. Marketingová analýza a proces marketingového výskumu vzdelávania. Vzdelávacie inštitúcie a uplatnenie absolventov na trhu práce. Zvyšovanie informovanosti o aktuálnych potrebách a tvorba stratégie vzdelávacieho subjektu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01703-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 7-12
článok
Počet záznamov: 1