Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách

  1. Názov Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách
    Autorské údajeMarta Matulčíková
    Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 9 (2009), s. 7-13. - Bratislava : IURA EDITION, 2009. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá výskum marketingový * vzdelávanie * školy * študenti * programy študijné * učitelia * analýzy
    AnotáciaMarketingový výskum a tvorba vzdelávacieho programu ako produktu vzdelávacej inštitúcie. Vzdelávanie musí spĺňať parametre, aby pritiahlo zákazníkov. Marketingová analýza a proces marketingového výskumu vzdelávania. Vzdelávacie inštitúcie a uplatnenie absolventov na trhu práce. Zvyšovanie informovanosti o aktuálnych potrebách a tvorba stratégie vzdelávacieho subjektu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01703-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.