Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový plán

  1. Názov Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu
    Autorské údajeJuraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Štarchoň Peter (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 216 s.
    ISBN978-80-225-2752-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plán marketingový * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * modely analytické ekonometrické
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra838402, 838403
    Archív EPCE09 01238-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    838402SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    838403SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.