Počet záznamov: 1
Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company)
Názov Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company) : bakalárska práca Autorské údaje Etela Krajčíková, škol. Nora Farkašová Autor Krajčíková Etela Ďalší autori Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 838750
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 607.2 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1