Počet záznamov: 1  

Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company)

  1. Názov Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company) : bakalárska práca
    Autorské údajeEtela Krajčíková, škol. Nora Farkašová
    Autor Krajčíková Etela
    Ďalší autori Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra838750

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce607.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.