Počet záznamov: 1
Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie
Názov Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie : bakalárska práca Autorské údaje Romana Lazarová, škol. Nora Farkašová Autor Lazarová Romana Ďalší autori Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 838759
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1