Počet záznamov: 1  

Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie

  1. Názov Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie : bakalárska práca
    Autorské údajeRomana Lazarová, škol. Nora Farkašová
    Autor Lazarová Romana
    Ďalší autori Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra838759

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.