Počet záznamov: 1  

Imidž vo výskume trhu

  1. Názov Imidž vo výskume trhu
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. S. 102-105. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.