Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky

  1. Názov Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky
    Preklad názvuGuerilla marketing - the new form of marketing communication - the strategy of achieving of competitive advantage for small and medium entreprises
    Autorské údajeMartina Štofaniková
    Autor Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. S.. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * guerilla marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * pojmy * technológie informačné * technológie komunikačné * výhody konkurenčné * marketing
    AnotáciaPodstata guerilla marketingu. Jeho princípy a zásady. Nový spôsob získania a udržania konkurenčnej výhody a prezentácia najčastejších, ale v mnohých odvetviach malých a stredných podnikov nie stále dostatočne využívaných guerilla techník.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01369-096, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.