Počet záznamov: 1  

Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby

  1. Názov Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby
    Autorské údajeBarbora Lattová
    Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 243-249. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Heslá tovar * služby * spotreba * spotrebitelia
    AnotáciaVymedzenie trvalo udržateľnej spotreby. Spotrebiteľ ako kľúčový faktor trvalo udržateľnej spotreby.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-101, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.