Počet záznamov: 1  

Cenové rozhodovanie v marketingu

  1. Názov Cenové rozhodovanie v marketingu : praktikum
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Mária Hasprová
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Orgonáš Jozef (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 131 s.
    ISBN978-80-225-2812-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08. - VEGA 1/4600/04
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * marketing * rozhodovanie * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * legislatíva
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.6, z toho voľných 5, prezenčne 1
    Signatúra838390, 838391, 840502-840505
    Archív EPCE09 01353-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    838390SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    838391SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840502SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840503SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840504SEKSklad knižničného fonduvoľný
    840505SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.