Počet záznamov: 1
Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb
Názov Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 260-265. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * služby * manažment * zákazníci * hodnota Anotácia Manažment zdravotníckych služieb na Slovensku a v ostatných krajinách. Metódy zvyšovania hodnoty pre zákazníka - pacienta. Rámcový postup zvyšovania hodnoty pre zákazníka v zdravotníckych zariadeniach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1