Počet záznamov: 1  

Východiská implementácie marketingu do funkčných oblastí regionálnej politiky

  1. Názov Východiská implementácie marketingu do funkčných oblastí regionálnej politiky
    Preklad názvuOutline of the marketing implementation in the operational fields of the regional politics
    Autorské údajePeter Drábik
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 5 (1/2009), s. 15-28. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * politika regionálna * samospráva * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaSamospráva a jej činnosť. Podmienky jednotlivých samospráv. Chápanie marketingu v samosprávach jednotlivých miest. Procesy v manažérskom riadení samosprávy. Vplyv moderných technológií na regionálny marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01305-015, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.