Počet záznamov: 1  

Vývojové tendencie v event marketingu

  1. Názov Vývojové tendencie v event marketingu
    Autorské údajeTatiana Ondrisková
    Autor Ondrisková Tatiana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 312-316. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * prognózovanie
    AnotáciaEvent marketing v súčasnosti. Identifikácia niektorých z trendov event marketingu v budúcnosti. Týmito trendami sú: celková rastúca profesionalizácia event marketingu, využívanie moderných technológií na naplnenie event marketingových cieľov, kooperácia v event marketingu, event marketingový kontroling.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.