Počet záznamov: 1
CRM a zákaznícke stratégie
Názov CRM a zákaznícke stratégie Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Šimo Dušan (Recenzent) Hölcz Róbert (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 91 s. ISBN 978-80-225-2815-3 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * zákazníci * technológie informačné * stratégia podnikateľská * internet Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 8, z toho voľných 5, prezenčne 3 Signatúra 839231, 842015-842018, 848271-848273 Archív EPC E09 01354-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839231 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 842015 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 842016 SEK Sklad knižničného fondu voľný 842017 SEK Sklad knižničného fondu voľný 842018 SEK Sklad knižničného fondu voľný 848271 SEK Sklad knižničného fondu voľný 848272 SEK Sklad knižničného fondu voľný 848273 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1