Počet záznamov: 1  

Vplyv kultúry na zmeny spotrebiteľského správania podmieňujúceho zmeny medzinárodného marketingu firiem

  1. Názov Vplyv kultúry na zmeny spotrebiteľského správania podmieňujúceho zmeny medzinárodného marketingu firiem : bakalárska práca
    Autorské údajeMária Šášiková, škol. Gabriela Ratkovská
    Autor Šášiková Mária
    Ďalší autori Ratkovská Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 82 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra838855

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.