Počet záznamov: 1  

Corporate brand management

  1. Názov Corporate brand management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen
    Autorské údajeFranz-Rudolf Esch ... [et al.]
    Autor Esch Franz-Rudolf
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2006. - 374 s.
    Vydanie2. aktualis. und erg. Aufl.
    ISBN978-3-8349-0347-1 , 3-8349-0347-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * riadenie podnikové * riadenie strategické * značky kvality * značky výrobné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra839063

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    839063FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.