Počet záznamov: 1
Customer oriented strategies in Slovak companies
Názov Customer oriented strategies in Slovak companies Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument ICABR 2009 : abstracts [of] V. International Conference on Applied Business Research : september 21-25, 2009. S. 124-125. - Brno : Mendel University in Brno, 2009. ISBN 978-80-7375-324-5 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * odmeny * stratégia marketingová * firmy * Slovensko Kategória EPC Abstrakty pozvaných príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01325-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1