Počet záznamov: 1  

Customer oriented strategies in Slovak companies

  1. Názov Customer oriented strategies in Slovak companies
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument ICABR 2009 : abstracts [of] V. International Conference on Applied Business Research : september 21-25, 2009. S. 124-125. - Brno : Mendel University in Brno, 2009. ISBN 978-80-7375-324-5
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * odmeny * stratégia marketingová * firmy * Slovensko
    Kategória EPCAbstrakty pozvaných príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01325-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.