Počet záznamov: 1
Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov
Názov Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov Preklad názvu Theoretical resources of international marketing the capital goods Autorské údaje Terézia Pullmanová, Valéria Svobodová Autor Pullmanová Terézia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 118-130. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
Poznámky VEGA 1/4584/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * marketing mix * tovar * celky investičné * obchod Anotácia Pojem a nové pohľady na marketing. Analýza určujúcich faktorov trhu s investičnými tovarmi a celkami a ich vplyv na marketingový mix. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01372-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 5-8
článok
Počet záznamov: 1