Počet záznamov: 1  

Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov

  1. Názov Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov
    Preklad názvuTheoretical resources of international marketing the capital goods
    Autorské údajeTerézia Pullmanová, Valéria Svobodová
    Autor Pullmanová Terézia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 118-130. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
    PoznámkyVEGA 1/4584/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * marketing mix * tovar * celky investičné * obchod
    AnotáciaPojem a nové pohľady na marketing. Analýza určujúcich faktorov trhu s investičnými tovarmi a celkami a ich vplyv na marketingový mix.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01372-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.