Počet záznamov: 1  

[Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu]

  1. Názov [Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu]
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 156-157. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu / zostavila: Miroslava Loydlová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá prostredie podnikateľské * recenzie * trh euromenový * podnik * internacionalizácia * Slovensko
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá sa zaoberá podstatnými charakteristikami trhového priestoru Európskej únie. Je výsledkom výskumného projektu VEGA č. 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE09 01372-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.