Počet záznamov: 1  

[Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]

  1. Názov [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]
    Autorské údajeJana Pásztorová
    Autor Pásztorová Jana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 158-160. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Kniha je rozčlenená na päť samostatných kapitol a rieši zmeny v medzinárodnom podnikateľskom prostredí.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01372-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.