Počet záznamov: 1  

Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR

  1. Názov Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR : dizertačná práca
    Autorské údajeKamila Rubaninská, škol. Júlia Lipianska
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 204 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * sponzorovanie * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra839102

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBverejne dostupné
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    839102SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.