Počet záznamov: 1
K otázkam vymedzenia personálneho marketingu a jeho funkcií v globálnom konkurenčnom prostredí
Názov K otázkam vymedzenia personálneho marketingu a jeho funkcií v globálnom konkurenčnom prostredí Preklad názvu The Questions of Delimitations in Personal Marketing and Its Functions in Global Competitive Environment Autorské údaje Miroslava Szarková, Lenka Klimentová Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Klimentová Lenka Zdrojový dokument Auspicia : recenzovaný neimpaktovaný časopis zaměřený na oblast společenských a humanitních věd. Roč. VI, č. 1 (2009), s. 61-67. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2009. ISSN 1214-4967 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Heslá manažment personálny * marketing personálny * zdroje ľudské * kapitál ľudský * miesta pracovné * globalizácia * trh práce * kríza hospodárska * kríza finančná * konkurencia Anotácia Personálny marketing ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov a zmien, ktoré vyvolali procesy globalizácie a internacionalizácie. Podstata, úloha a funkcie presonálneho marketingu v teórii všeobecne a vo vzťahu k personálnemu manažmentu. Význam personálneho marketingu v etapách vývoja hospodárstva a jeho funkcie v období finančných a hospodárskych kríz. Funkcia personálneho marketingu v tvorbe flexibilných vnútropodnikových personálnych štruktúr a systémov na ochranu ľudského kapitálu a pracovných miest počas hospodárskej krízy. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01424-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1