Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a komunikačné nástroje personálneho marketingu v kontexte zmien na trhu práce

  1. Názov Marketingová komunikácia a komunikačné nástroje personálneho marketingu v kontexte zmien na trhu práce
    Autorské údajeMiroslava Szarková, Lenka Klimentová
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Klimentová Lenka
    Zdrojový dokumentMasmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 45-52. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5
    PoznámkyVEGA 1/4591/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * trh práce * marketing personálny * zdroje ľudské * kapitál ľudský * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaMarketingová komunikácia a komunikačné nástroje v oblasti trhu práce. E-komunikačné nástroje v personálnom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01430-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.