Počet záznamov: 1  

Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie

  1. Názov Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Vladimír Gazda (eds.)
    Ďalší autori Lieskovská Vanda (Vedecký redaktor) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Gazda Vladimír (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeKošice : Podnikovohospodárska fakulta EU , 2000. - [100] s.
    ISBN80-225-252-4
    PoznámkyVEGA 1/6047/99
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, čeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * veda ekonomická * rozhodovanie * marketing * analýza ekonomická
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00730-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.