Počet záznamov: 1  

Making markets

  1. Názov Making markets : how firms can design and profit from online auctions and exchanges
    Autorské údajeAjit Kambil, Eric van Heck
    Autor Kambil Ajit
    Spoluautori Heck Eric van
    Vydavateľské údajeBoston : Harvard Business School Press , 2002. - xii, 224 s.
    ISBN1-57851-658-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá trh * trh elektronický * obchod elektronický * marketing * internet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra838979

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    838979SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.