Počet záznamov: 1  

Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom

  1. Názov Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom
    Preklad názvuTrade theories implication in process of value creation afforded to the customers
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 9-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá teória obchodu * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi * úroveň životná * spotreba osobná
    AnotáciaAnalýza vybraných teórií obchodu a ich význam vo vymedzení tvorby hodnoty poskytovanej zákazníkom. Členenie teórií obchodu. Dopad poskytovanej hodnoty zákazníkom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01496-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.