Počet záznamov: 1
Budovanie vzťahov s klientmi v bankovníctve
Názov Budovanie vzťahov s klientmi v bankovníctve Preklad názvu Customers relationship creation in banking Autorské údaje Mária Hasprová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 23-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * bankovníctvo * banky * klienti Anotácia Postavenie a význam klientov pre banku. Personál ako základný predpoklad úspechu banky. Implementácia interného, externého a interaktívneho marketingu v bankách. Marketing využívaný v bankách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01496-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1