Počet záznamov: 1  

In-store komunikácia a správanie zákazníka

  1. Názov In-store komunikácia a správanie zákazníka
    Preklad názvuIn-store communication and consumer behaviour
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 41-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.378 - Obchodná sieť
    Heslá siete obchodné * komunikácia marketingová * spotrebitelia * reklama * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaCharakteristika in-store komunikácie. POP reklama a správanie spotrebiteľov. Digitálna in-store komunikácia. Vôňa v predajni.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01496-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.